torek, 16. december 2008

Keeps gettin better

Uaaau. Hej hej drage moje. :P. Mood: Haaaaaappy.;D
Šele tork je. Pa smo se nasmejale že za ceu tedn. No da vas najprej seznanim z geografijo. Pisala sm 4(H). Aaaaampak.! Ker so mi manjkale sam 2 točki do Pet. Sem nesla prof. nazaj, ker se mi je zazdelo, da sem nekje Več napisala kokr naj bi. A on mi je odšteu točko. Logike očitno nobene. In zdej bom morala počakat do ponedeljka, da bo poba pogledu kontrolno in Mogoče, res upam da, napisu Pet (H)(H).Glasba.ja no...Če nismo pa mi majstri u plonkanju, po pa tut nevem no. ;D Mare je reku d sm zakon(H). XD.
Dans smo dubl matematko nazaj. okej gremo dalje.:D
Msn je zakon. Kdor še ne ve kaj je to. Windows Live Messenger. Zelo malo vrjetno, da kdo tega Ne pozna, ampak useeno.To je program, ki vam pokaže, če so vaši prijatelji dosegljivi in vam omogča elektronske pogovore;D. Tko. Uglaunm. Naaam tooook dogaja. dejansko. ;D. Učas kej preveč:D
Aja uglaunm. Trenutno Čikice preživljamo dokaj dobre mesece ;D. L Word nam večino časa dela preglavice. Ampak me se s tem..hm...kako bi rekla...zelo dobro spopadamo. Ene malo mn, ene malo bolj dobro. Uglaunm. Tlele bom pa nekej za Ernija napisala( to je od Ajde pob.) Erni. Ti si kul(H)

Zdej mi je pa mau dougčas ratalu. Pa grem Gossip Girl gledat (H). Aja mam novo frizuro. Zdej sm kul (H). XD



uživejte. papa*

2 komentarja:

  1. U Tina,ka pa je to:)Že tri poste si napisala xDxD.Ja spusobna:):)
    1.Glasba-profiči,nimaš kej:)
    2.Hmm matematika :P
    3.Msn-itak dogaja:)
    4.Emm ja.Pa tut škodl mu ne bi če bi se kdaj nasmehnu:D:D:P
    hf*

    OdgovoriIzbriši
  2. looool. xD
    Ajdi ne bo glih vesela. (A) =)
    Drgač pa vsaka čast.. trije posti zapored. ;)

    Msn. Pa me smo najbolše v grupičih. ;) =)

    Čikice preživljamo dobr cajt? hmm. :/ ja no.. ne bi rekla. :/ js ga ne.

    Erni.. Se strinjam s tabo. =) In člouk: NASMEJ SE!. :) Drgač pa nimam nč proti njem. =) Če ga ma Ajd rada, in to vem da ga ma, je tud men kul. :)

    Loue.u.all. <3 =*

    OdgovoriIzbriši