nedelja, 21. december 2008

Likovni

*********pii*****************po*****je***********

Zadnje dve uri in pol se zafrkavam z likovnim. Takole je približno zgledalo, ko sem celo naredila načrt, pa še to ne čist do konca. Obup. Dejansko. Še nikol v življenju nism tolk delala, kot letos delam za to bjsbjalkslikovno umetnost. Jaaaaaaao.:S. Pomoje nisem edina, ki ji tale LUM že celo šolsko leto skoraj vsak mesec povzroča slabe dneve oz. vikende. Komej čakam drugi letnik. (A). 

Danes je (čeneupoštevamobjlbvksbfsLUM) kr kulski dan. Zjutrej sm vstala, šla na kosilo, in šla nazaj spat, umes pa še na msn. Umes so me nekateri rabili, ampak se nism oglasila, ker sem spala. Vsem oškodovancem se opravičavam. :PNato sem se učila slovenščino, potem sem šla pa h maš.
Dougčas, da te mine, d bi še kdaj pršov v cerkev. Zabavou me je edino moj mali bratec, ki zna biti pravi vražiček, vendar pa je danes svojo energijo znašou nad mamo in tatijem. Fešta.:P. Smejala sm se skor ceu cajt. Hahahhaha. Primer: Mama ga je dala na tla pa je rekla, na hodi mal. In on res mau teče mau hod. Čis ok. Ampak pol pa kr naenkt zgine. Šov je v spovednico. HAHAHAHAHAHA. mama je ratala čist rdeča, ko je župnk pršov vn. Tati pa še bol. Js & Ana smo se pa smejale. HAHAHAHAHAHA. xDxDxD. (okej če kdo ni dojev. to naj bi blo smešno:P)

Jutr pride ana k men za ziher. Za renato pa še nevem ker baje bruha pa ta shit. Boga =S. No, upam d bo lahka pršla. ;D

Zdle je As ti tut not padu. Boštjan Romih kot gost. Mi ni kej preveč zanimivo. Prva sezona je bla res taprava. Zdej pa kr nekak ni več nč tko kej posebnga, smešnga, da bi si tkoj zapomnu. Eh, bo že:D

Čez natanććno 10 dni je nou let. Jeeeeeeeeee. Upam, da bo do takrat že sneg. (H).

U soboto gremo, če bom doma, na fešto z Drejo<33.jeeeeeee.>
Aja učer na rdju. Ista zgodba, kokr že zadnih pet let...-.- :D:D

Če bo še kej novga, vam sporočim. 

fajnsemejte;D
papa**


Legenda:*****pi***,   hfsjbkjlsbfljsnlkajsbfal = Lepe besede


<33

Ni komentarjev:

Objavite komentar