nedelja, 14. december 2008

Začetek.

Pa dejmo. Kot že usi ( se mi zdi :D) veste sem v preteklosti že pisala blog. Ampak se kr nekako ni obneslo. In sm nehala. Nisem mela cajta. Pa tut dalo se mi ni. ;D Zdej mi je pa spet mau dougčas ratalu. In...here we go again. Tina je 14.12. 2008 ( 17 dni pred ny) začela speet.! pisat blog. Jupijajjej, ha? :D.  

Na začetku sm mela kar nekej težav z naslovom. In nisem mela nobene, res nobene, ideje kaku naj bi blo naslov. Pa sm letela na Eetaq. Tam majo zmer kašne hude. Fržbunek se mi dopade. In je bla ena rubrika Ubij dolgčas. In eto. Imam naslov. :D Pol glede http naslova al kako se že to reče. Moj prejšni naslov se je mnogim(baje:D) dopadu. Še posebej Ani. In tako sm ga obdržala. No, v prejšnem so bli 3je i-ji. Zdej sta pa sam 2:P.  

Danes je blo kr kul. Ozeroma Je kul(H). Zjutrej sm ustala tam nekje okol pol 10ih. Naša familija je šla nekam bogu za leđima po Lukata. Luka je moj brat. Pa je biu na duhounih. Tako da ga ceu viknd ni blo doma. Fešta(A). Nardila sm si zajtrk. Po sm se pa spomnla d gliih mogoče jutr pišemo glasbo. JES. ! In nisem mela blage veze. No zdej že neki znam =D. Sej to ne bi blo nč posebnga. Če. To bo namreč prva kontroln, ki jo bom pisala pr glasbi. Ker. U celi OŠ nismo niti enkrat[ saj kokr se js spomnm ] pisal kontrolne naloge. Dejansko. Dve leti skup smo gledal Mozarta. In to je blo pa tut use. En in isti video. Celo šolsko leto. Fešta.:P 

Zato sm se naučila tisti pifleraj pa gotovo. Pol ob ene enih so naši pršli domou. Aja js sm morala umes še kosilu skuhat. No, ubistvu sm sam dala na indukcijsko pa spremlala, da se ni kej užgal. Ja, pr men je use možno (A). 

Popovdne sm gledala en film na HBOju. Res zakon program. Pa HBOcomedy. Kaj češ lepšga. Film Zamenjava. Igra Josh Hartnett. :P Pa tut film je biu, Josh gor al pa dol, dejansko zelo zanimiv. :P. Kej več povem naslednič.:P

Potem sem se lotila pisat tale blog. Pišem ga oz. sem ga pisala dobre tri ure. Umes sem morala še 1234457282 stvari nardit. Tut sobo pospravt, ipd. Zdej sem pa tle. Čakam Ajdo, da pride na msn. Ker je šla na Blet. Kje je to, mi še zmerej ni povedala. =)

Dragi bralci & bralke. No, pomoje bi morala zdej še nekej časa pisat(saj z izkušnjami prejšnega bloga). Draga bralka Ana.!

Bom probala redno pisat. :D
Če ne...pa ne :D


Uživej(te). **

P.S. res vredno ogleda.

www.renata-the-girl.blogspot.com
www.im-noo-superman.blogspot.com


2 komentarja:

  1. Heeej:)Jst kot Najbolj zvesta bralka tvojga bloga (prejšnga in zdejšnga) bom napisala prvi komentar:D:D
    Jaaa feštaaa da spet pišeš...še neki da mi ne bo dougcajt:)Pa da bom namest učenja tole brala xDxD
    No uživaj ob pisanju,pa upam da boš dooolg zdržala:)
    Ana*

    OdgovoriIzbriši
  2. khhhhhhhhhhhhhhhhhhhhm?
    Kaj pa js??
    A čš da ne berm več tvojga bloga? a?a?a? -.-

    Drgač pa.. zakooooooon!.
    Sam še js -.-
    Sej nevem če bom.

    Rada te mam!. <3

    OdgovoriIzbriši