sreda, 24. december 2008

Počiiitniiiceee.




Jeeeee. Pa smo jih le dočakal. Huh. Tole sm se pa fajn načakala. :P. Ampak je blo vredno. Saj upam =D.

Dans je blo v šoli zaaakon. Mel smo novoletni koncert in res je blo kul ;D. Čeprov nismo pršle do DMP...ampak Mama Manka & Karaoke ga roxajo. Umes smo šle še na Loko, in ja res je blo zanimivo. :P. Pol sm js morala spokat domou.-.-

Doma so me najprej poslal v hosto po mah. Kje sm js use to lutala. Jaaaaaaaaao. Ampak se mi je splačalu. xDD. Pol doma me je že čakov moj predragi raaačunalnik. ;D
Ki pa še ni čist zrihtan, ker baje sem sesula use windowse in mrežna kartica oz. nekej tazga ne dela al nevem kaj...uglavnem. računalničar je reku, da me bo upisu na svoj koledar usake dva mesca, ker obvladam uničevanje računalnikov. Tko da, če bi slučajno kdo rad novga, naj sam mene pokliče, ga bom fajn sferderbala, tastari vam bojo pa novga kupil. Se priporočam!

Nooo, prejle smo mel večerjo, zdej so pa naši pr sosedih, js sm pa doma. Fešta.:D Ob pounoči grem pa h maš. Sm kr heppi, da grem, ker bo Najin debatni krožek spet v pogonu. JUUUHUUHUUU ;D;D.

V ponedeljek, so bile pri meni Ana,Ajda & Zala. Smo se slikale, zafrkavale,...uglavnm, res je blo kul. In smo naredile par slik( no kr ogromen)in nekej jih vam pokažem ;D;D

No, to je to. (:

Vesele praznike!

1 komentar:

  1. Fajne slike:D:D.Ja u pondelk je blo zakon:)U sredo pa še bol:):).Ja pa vejžde si šla ti k maš ob pounoči xDxD.

    OdgovoriIzbriši